Blog 22.07.2020

Koliko će se promijeniti naše navike u upravljanju dokumentima unutar organizacije?

Koliko će se promijeniti naše navike u upravljanju dokumentima unutar organizacije?

Znanstvena istraživanja pokazuju da je prosječnoj osobi potrebno osam do dvanaest tjedana da se prosječno zahtjevna navika usvoji kao normalna automatska radnja. S obzirom na to da prve preventivne mjere objavljene od nadležnih institucija u borbi protiv COVID-a 19 jasno daju naznake da će cijela situacija trajati duže od četiri tjedna, već sada možemo jasno govoriti o ozbiljnim promjenama u navikama potrošača i krajnjih korisnika.

 

Svakodnevno svjedočimo da je internet kupnja postala svakidašnja pojava, čak i kad se radi o proizvodima za koje nismo pomišljali da ćemo ih kupovati, u bližoj budućnosti, putem interneta. Generacije koje su se uspjele odupirati toj, nazovimo, modernoj tehnologiji ili su se morale prilagoditi na istu ili su bile primorane pronaći nekoga tko će im umjesto njih odraditi te iste radnje, kao primjerice plaćanje računa putem Internet bankarstva. Ostavlja se dojam da su rasprave koliko je uopće sigurna Internet kupovina otišle u zaborav.

 

Za takve vrtoglave promjene kojima danas svjedočimo postoji vanjski okidač, koji za mnoge radnje ne ostavlja alternativu već naprosto iziskuje od korisnika strahovito brzu moć prilagodbe. Kao firma čija je jedna od specijalnosti upravo digitalna transformacija korisnika, izuzetno je zanimljiva sada ta moć i volja za prilagodbom. Od kuda ta silna energija i spremnost na usvajanje novih znanja i vještina?

 

Iz naše perspektive, jednostavno rečeno, ulog je vrlo velik. Jasno da oni koji imaju spremnosti i volju za prilagodbom imaju daleko veće šanse za opstankom, od onih koji će stvar prepustiti slučaju i nadati se da će se sve vratiti „na staro“. Jer čak i da se ekonomija, gospodarstvo iznenađujuće brzo vrate na razdoblje prije pandemije COVID-19, ne znači da će se zajedno s njima vratiti i navike potrošača. U našoj industriji svjedočimo impresivnim porastom upita za dokument management rješenja, takozvanim DMS rješenjima. Svjedočimo da društva koja su prednjačila u broju ispisanih stranica mjesečno, sada bilježe dvoznamenkasti porast u broju skeniranih dokumenata. Na dnevnoj bazi dobivamo upite na koji način organizirati društvo da može funkcionirati iz aspekta upravljanja dokumentima unutar organizacije i u ovakvim situacijama kada je radna okolina dramatično drugačija od dobro nam poznate svakodnevice. Stoga, za sva pitanja iz sfere naše specijalnosti budite nam slobodni poslati upit ili zatražite termin te ćemo zajedno s vašim timom održati jednu virtualnu radionicu.

 

A nama svima ostaje čekati i vidjeti u kojoj će se mjeri uistinu i promijeniti svakodnevno poslovanje i kako će izgledati naše i vaše radno mjesto budućnosti.