Gdje mogu pronaći upravljačke programe (eng. drivers) za moj Canon uređaj?
 

Svi upravljački programi za sve Canon uređaje mogu se pronaći na Canonovoj službenoj stranici https://www.canon-europe.com/support/business-product-support/

Printer je stao raditi i traži da stavim papir u ladicu, ali u ladici ima dovoljno papira.
 

Ovaj problem najčešće nastaje kada korisnik pošalje dokument na ispis u „drugačijem“ formatu od onoga koji printer ima u svojoj ladici. Ova greška manifestirat će se porukom na ekranu uređaja „umetnite papir u ladicu“ ili će na samom uređaju treperiti crvena lampica. 
Primjerice: korisnik s računala pošalje dokument u formatu pisma „LTR“, a uređaj u ladici ima A4 format. U tom slučaju stroj će zastat te će tražiti od korisnika da mu da daljnje upute. Ovdje korisnik može poništiti dokument kojeg je poslao na ispis ili će na većim uređajima imati mogućnost odabrati bilo koju ladicu u kojoj se nalazi papir bilo kojeg formata, te iz odgovarajuće ladice povući potreban papir i isprintati dokument na određenom formatu.

Printer prilikom kopiranja i skeniranja ostavlja crte (ili mrlje) na kopiranom dokumentu ili skenu.
 

Najčešći uzrok ovog problema je zamrljano staklo na samom uređaju preko kojeg se radi skeniranje dokumenta. Ovu grešku moguće je otkloniti temeljitim brisanjem staklene površine preko koje se skenira, kako onog velikog stakla tako i onog manjeg tj. užeg, s lijeve strane uređaja (prilikom skeniranja iz uvlakača papira na tom užem staklu odvija se proces skeniranja).

Skeniranje na računalo mi je najednom stalo i ne želi više raditi.
 

Ova greška može nastati ako korisnik računala na kojeg se skeniraju dokumenti:

  • promijeni naziv mape u koju se skenira
  • premjesti mapu na mjesto koje je drugačije inicijalne lokacije
  • promijeni lozinku za pristup računalu
  • zamijeni računalo
  • ponovno instalira Windows operativni sustav na računalu
Na uređaju mogu kopirati dokumente, ali ne mogu ništa isprintati.
 

U ovom slučaju prvo je potrebno provjeriti je li se nešto dogodilo s vašom računalnom mrežom:

  • je li se unazad zadnjih par dana promijenilo nešto s vašim pružateljem internet usluge
  • provjeriti imaju li i drugi korisnici uređaja problem s ispisom
  • pokušati spojiti mrežni kabel u drugu mrežnu utičnicu
Želim da zadana postavka ispisa dokumenta bude u crno-bijeloj verziji, a da ispis u boji podešava prema potrebi.
 

Nakon instalacije uređaja u upravljačkom programu samog računala potrebno je namjestiti opciju crno-bijelog ispisa. To se radi tako da se unutar opcije „Svojstva pisača (eng. Printing Preferences)“ u dijelu „Opcije boja (eng. Color Mode)“ odabere crno-bijeli ispis kao zadani ispis.