Želimo li zadržati jamstvo u garantnom roku, zakonodavac je vrlo jasan, potrebno je opremu održavati isključivo u ovlaštenom servisu. 

Što nakon isteka garantnog roka? 

Ako krajnji korisnik nastavi održavati svoju opremu u ovlaštenom Canon servisu ostvaruje niz pogodnosti te zasigurno dobiva najbolju vrijednost za uložen novac. 

Renomirani brendovi, kao što je Canon, stoga imaju mrežu ovlaštenih Canon servisa diljem svijeta te kontinuirano rade revizije kvalitete tih istih servisa, a sve s ciljem da oprema koja se održava uistinu bude u rukama stručnjaka. Kriteriji za stjecanje, ali i zadržavanje statusa ovlaštenog Canon servisa se sastoje od niza faktora od kojih se isti mogu podijeliti na faktore koji se tiču samih djelatnika koji rade u ovlaštenom Canon servisu, te opreme, rezervnih dijelova i programskih rješenja koje servis koristi.

Djelatnici koji rade u ovlaštenom Canon servisu se nalaze u sustavu obrazovanja koji iziskuje od njih kontinuiranu predanost usavršavanju, želju za usvajanjem novih znanja te aktivno praćenje noviteta na tržištu i razvoja tehnologija. Sustav obrazovanja se redovito ažurira te se minimalno jednom godišnje provjerava ima li ovlašteni Canon servis dovoljan broj djelatnika te jesu li ti isti djelatnici educirani u skladu s tehnologijama koje zastupaju i održavaju. 

Ovlašteni servis je garancija da se u vašu opremu ugrađuju jedino originalni rezervni dijelovi. Upravo se iz ove činjenice vrlo često proteže teza da u ovlaštenom servisu korisnik ostvaruje najbolju vrijednost za svoj uloženi novac. Naime, iza originalnog rezervnog dijela stoji cijeli niz procesa kontrola kvalitete kroz koji određeni rezervni dio treba proći prije nego što bi dospio na tržište. Nadalje, danas postoje mnoga istraživanja neovisnih kuća koja su osporila jednakovrijednost  rezervnih dijelova iz naše industrije naspram neoriginalnih rezervnih dijelova. Također je bitno za naglasiti da su ovlaštenom Canon servisu dostupni i posebni alati i programi koji nisu dostupni neovlaštenim servisima, primjerice alati za razne dijagnostike na uređajima koji ubrzavaju cijeli postupak popravka vašeg neispravnog uređaja. 

 

Najčešća pitanja i odgovori

 

Što je ovlašteni servis
 

Ovlašteni servis je servisni centar koji je službeno odobren od strane proizvođača za popravak i održavanje njihovih proizvoda. To uključuje korištenje originalnih dijelova i postupaka prema specifikacijama proizvođača, a sve navedeno provode stručno educirani djelatnici.

Koje su prednosti korištenja ovlaštenog servisa?
 

Korištenje ovlaštenog servisa osigurava da će vaš uređaj biti servisiran od strane stručnjaka koji su obučeni i certificirani od strane proizvođača. Također, korištenje originalnih dijelova produljuje vijek trajanja uređaja i održava jamstvo. Ukratko, jamči vam najbolju vrijednost za vašu uloženu investiciju.

Koliko često trebam servisirati svoj uređaj?
 

Preporučuje se redovito servisiranje prema uputama proizvođača, za veliku večinu ispisnih uređaja preporuka je minimalno jednom godišnje, kako bi se osigurala optimalna performansa i dugotrajnost uređaja. Naravno, u konačnici sve ponajviše ovisi o tipu uređaja i ispisnim volumenima.

Da li ovlašteni servis koristi originalne dijelove?
 

Da, ovlašteni servisi koriste isključivo originalne dijelove koje preporučuje i isporučuje proizvođač.

Kako mogu zakazati termin za servis?
 

Termin za servis možete zakazati putem naše web stranice, telefonskim pozivom na broj 01/3098-111, putem e-mail adrese servis@oganj.hr ili dolaskom u naš servisni centar. Radno vrijeme našeg servisnog centra je od ponedjeljka do petka od 8 do 16 h.

Koliko traje popravak uređaja?
 

Vrijeme popravka ovisi o vrsti kvara i dostupnosti dijelova. Naše osoblje će vas obavijestiti o procijenjenom vremenu popravka nakon dijagnostike.

Da li pružate zamjenske uređaje tijekom popravka?
 

Da, u slučaju da popravak traje dulje vrijeme, nudimo mogućnost korištenja zamjenskih uređaja, ovisno o dostupnosti.

Što je potrebno donijeti na servis?
 

Prilikom dolaska na servis, potrebno je donijeti uređaj, dokaz o kupnji (račun ili jamstveni list) i sve dodatke koji mogu biti relevantni za popravak (punjač, baterija, itd.).

Kako mogu provjeriti status popravka?
 

Status popravka možete provjeriti putem naše web stranice ili kontaktiranjem našeg servisnog centra.

Zaintersirani ste za uslugu?