Vaši ciljevi su i naši ciljevi. Osim što zajedno s vama proaktivno tražimo na koji način ostvariti vaše ciljeve i poboljšati vaše interne procese, aktivno na tržištu tražimo i dostupne prilike za financiranje naših zajedničkih projekata.

Naš tim za poslovna rješenja, osim što se kontinuirano usavršava i prati novitete iz naše industrije, zajedno s našim vanjskim suradnicima pronalazi i opcije financiranja za projekte koji pozitivno utječu na vaše interne procese, postižu veću konkurentnost društva ili pridonose očuvanju radnih mjesta. Zahvaljujući proaktivnom traženju opcija financiranja i sami smo unutar svog društva započeli pravu digitalnu transformaciju.

Razmišljate o zamjeni vaših ispisnih uređaja? Želite provjeriti potencijal za optimizacijom vaših ispisnih troškova? Koristite li kao društvo dovoljno racionalno tu uslugu ili već godinama odgađate investicije u document management rješenja za upravljanja dokumentima jer u vašim kalkulacijama gotovo uvijek ispadne da se više isplati angažirati nove djelatnike u administraciji nego investirati u program? Za takva i slična pitanja možete angažirati naš tim stručnjaka iz odjela poslovnih rješenja koji će za vas izraditi objektivnu analizu vašeg društva. 
 

 

Konzultantske usluge iz domene naše specijalnosti:

  • Detaljna analiza vaše postojeće ispisne infrastrukture
  • Analiza ispisnih navika i troškova društva
  • Izrada projekta optimizacije ispisne infrastrukture
  • Analiza internih procesa (primjerice odobravanje računa, evidencija ulazne pošte, vođenje registra ugovora, predaja zahtjeva za godišnjim odmorom i sl.)
  • Izrada idejnog rješenja internih procesa (primjerice scenarij odobravanja ulaznih računa i priprema za kontiranje, scenarij arhiviranja Ugovora, njegovo izvještavanja i obavještavanje odgovornih osoba, scenarij zaprimanja ulazne pošte i distribucije iste po odjelima i sl.)