Zainteresirani ste za uslugu?

Kontrola nad svim poslovnim dokumentima

Moderno poslovanje zahtijeva brzo, sigurno i učinkovito upravljanje digitalnim dokumentima. Na sljedećim primjerima pogledajte kako izgleda optimiziran i transparentan proces upravljanja učestalim poslovnim procesima.

Therefore DMS nudi različite opcije verifikacije računa, omogućujući organizacijama da odaberu najprikladniji proces verifikacije prema svojim potrebama. Sustav također pomaže u sprječavanju dupliciranja računa, osiguravajući efikasnu i transparentnu obradu svakog računa.

Saznajte više

Odgovori na česta pitanja

 

 

Služi li Document Management System samo za arhiviranje?
 

DMS je mnogo više od digitalne arhive, ali digitalna arhiva je sastavni dio DMS-a.

Kako razlikovati DMS od digitalne arhive?
 

Jednostavno rečeno, DMS je sustav za upravljanje informacijama unutar društva. Funkcionalnosti DMS-a su interaktivna pretraga, slanje i primanje obavijesti, automatsko definiranje procesa, izvještavanje i dr.

 

Digitalna arhiva, kako sam naziv govori, isključivo je arhiva, ali u digitalnoj formi.

Može li se DMS povezati s ERP sustavom?
 

Može. Upravo takve poslovne odluke povećavaju korisničko iskustvo i zadovoljstvo korištenja DMS-om. Jedan od preduvjeta je da ERP podržava integraciju s drugim programskim rješenjima, no velika većina programskih rješenja na tržištu je otvorena za razne integracije

 

Zašto? Zato što idealnog rješenja za krajnjeg korisnika u vidu korištenja samo jednog programa nema, već se u većini slučajeva radi o kombinaciji i integraciji nekoliko programa. Primjerice, integracija DMS-a s ERP-om ili integracija DMS-a sa CRM-om.

S kojim integracijama stručni tim Ognja ima iskustva?
 

Među našim uspješnim integracijama, mogu se pronaći mnoga svjetska i lokalna programska rješenja, od kojih ćemo navesti samo neka: SAP, Pantheon, Luceed, Apross, DocuSign, Office 365 i dr.

Mogu li unutar DMS-a potpisivati dokumente?
 

Naravno. Digitalno potpisivanje je jedna od najčešćih funkcionalnosti koja društva implementiraju, bez obzira o kojem procesu unutar DMS-a govorimo. Potpisivanje može biti ostvareno korištenjem certifikata od strane FINA-e ili AKD-a ili pak putem rješenja trećih strana kao što su DocuSign, Scrive, Adobe Sign i sl.

Za koju veličinu društva je namijenjen Document Management System?
 

U našem portfoliju zadovoljnih korisnika usluga imamo društva koja imaju manje od 5 zaposlenih do društava koja broje nekoliko tisuća zaposlenika i posluju u nekoliko zemalja. Jedini ispravan odgovor je da društva možemo razdvojiti na ona kojima je bitno upravljati svojim informacijama te koja žele optimizirati poslovne procese i na ona koja su spremna preuzeti rizike neulaganja u suvremene tehnologije koje podižu produktivnost te pridonose jasnijem i transparentnijem poslovanju.

Moramo li kupiti DMS licencu? Može li se DMS iznajmiti?
 

Unutar naše ponude postoji nekoliko modela koji podržavaju i kupnju DMS programskog rješenja i najam DMS-a kroz tzv. SaaS, tj. „Softver as a Service“.

Moramo li imati skupa ulaganja u opremu da bi uopće mogli instalirati DMS?
 

Naš stručni tim radi pregled postojećeg okruženja i računalne infrastrukture, upoznaje s minimalnim tehničkim preduvjetima koji trebaju biti zadovoljeni za uspješnu instalaciju te daje određene preporuke i smjernice. Za uspješnu DMS instalaciju moguće je koristiti vlastite kapacitete, no naravno moguće je koristiti i sve popularniju uslugu u oblaku.

U slučaju korištenja usluge u oblaku, tzv. „Cloud“, gdje se nalaze moji podatci?
 

U tom slučaju, svi podaci se nalaze na poslužiteljima proizvođača koji su bazirani na Microsoft tehnologiji i sve popularnijim Azure servisima.

 

Kako bi se zadovoljile sve regulative i zakonske odredbe Europske unije, poslužitelji, a samim time i podaci se nalaze na teritoriju Europske unije. Točnije, poslužitelji su locirani u Nizozemskoj i Irskoj te su osigurani dodatnom pohranom koja se izvršava vrlo često, više puta u jednom danu.

Što kažu naši klijenti

Povuci za više sadržaja

Marko Josip Andrijanić, CEO

Enikon Aerospace d.o.o.

„Iskustvo poslovanja s društvom OGANJ d.o.o. je odlično. Počevši od nuđenja rješenja, prezentacije, izrade rješenja te same implementacije, a uz poštivanje svih rokova. Rješenje koje smo implementirali značajno nam je olakšalo i ubrzalo verifikaciju ulaznih računa, pretragu dokumenata koji su u digitalnoj arhivi te općenito olakšalo poslovanje. S naše strane najbolje preporuke u bilo kojem poslovnom smislu.“

Bojan Slišković, IT Manager

GLS

„Od kada smo implementirali Therefore sustav za upravljanje dokumentima, naši poslovni procesi su u potpunosti digitalizirani i optimizirani. Brzina i efikasnost u radu su znatno poboljšani, što nam omogućuje lakše upravljanje dokumentima i bržu reakciju na poslovne zahtjeve. Podrška koju dobivamo od tvrtke Oganj d.o.o. je izuzetna — brzi su, profesionalni i uvijek spremni pomoći. Izrazito smo zadovoljni njihovom uslugom i preporučujemo Therefore svima koji žele unaprijediti svoje poslovanje.“

Marko Čmarec, Internal auditor

Interkapital d.d.

„Iskustvo suradnje s OGANJ d.o.o. je više nego odlično. Sve je bilo implementirano u dogovorenim rokovima, zatim testirano s naše strane te pušteno u produkciju. Rješenje isporučeno od OGANJ d.o.o. nam je olakšalo i ubrzalo poslovanje, jer su nam sada dokumenti dostupni na klik, a više nemamo proces traženja po registratorima, skeniranja i slanja ugovornim stranama. Svakako preporuke u bilo kojem poslovnom smislu.“

Mario Klarić, predsjednik uprave

PROFESSIO ENERGIA d.d.

„Pomoću DMS programskog rješenja ThereforeTM, informacije kreiramo, dijelimo, organiziramo i pohranjujemo na siguran i efikasan način. Svi dokumenti su dostupni istog trenutka kada su i napravljeni. Pristup digitalnoj dokumentaciji imamo s bilo kojeg mjesta i u bilo koje vrijeme. Usluga održavanja cjelokupnog sustava je odlična. Zadovoljni smo odnosom koji imamo s našim pružateljem usluge, jer su vrlo stručni, kvalitetni i pouzdani.“

Besplatna prezentacija DMS rješenja