Blog 24.06.2020

5 pitanja koja si trebate postaviti prije kupnje multifunkcijskog uređaja

5 pitanja koja si trebate postaviti prije kupnje multifunkcijskog uređaja

Vaš stari fotokopirni uređaj se pokvario i neisplativa su daljnja ulaganja u njega ili su vam potrebne neke dodatne funkcionalnosti koje vaš postojeći multifunkcijski uređaj ne podržava? Djelatnici se žale na rad vašeg postojećeg uređaja te kažu da rad na njemu stvara pravu glavobolju ili žele optimizirati svoje radne procese?  Ili možda povećati sigurnost dokumenata unutar organizacije?
 
Ako se pronalazite u nekim od ovih pitanja te ste se odlučili da je sada pravo vrijeme za kupovinu novog multifunkcijskog uređaja, prije kupnje potrebno je postaviti sljedeća pitanja:

 

1. Koji su naši mjesečni ispisni volumeni?
Jedno od glavnih pitanja na koje trebate znati odgovor jest mjesečni volumen. Bez navedenog podatka prodajno osoblje vam neće biti u mogućnosti preporučiti uređaj koji bi u potpunosti zadovoljivo vaše potrebe. Kako znati koji su vaši mjesečni ispisni volumeni? Ukoliko već koristite neki ispisni uređaj, utoliko ćete u par sekundi znati taj podatak. Dovoljno je da očitate brojač vašeg trenutnog uređaja. Ako vam se taj postupak čini kompliciran, zatražite pomoć ovlaštenog prodavatelja ispisnih uređaja.

 

2. Koliko korisnika će koristiti multifunkcijski uređaj? 
Jedan od faktora koje treba uzeti u obzir je i broj korisnika koji će raditi na multifunkcijskom i ispisnom uređaju. Primjerice, ako govorimo o odjelu koji ima 20 djelatnika, njih će teško zadovoljiti neki sporiji ispisni uređaj A4 formata. Za rad odijela je vrlo bitno da mogu nesmetano ispisati svoje dokumente, da ne gube dragocjeno vrijeme čekajući na ispis te da imaju pouzdan uređaj. Danas na tržištu postoji šarolika ponuda ispisnih i multifunkcijskih uređaja, različitog cjenovnoga ranga te je vrlo bitno da investirate u uređaj koji zadovoljava vaše ispisne potrebe. Zasigurno ćete u svojoj potrazi pronaći i modele koji zahtijevaju manje financijsko ulaganje, no trebate si postaviti pitanje kako će taj uređaj služiti vaš odjel ili tvrtku.

 

3. Koristim li A3 format?
Kao i na sva navedena pitanja i na ovo najbolje odgovor znate vi. Postoje korisnici koji ne mogu zamisliti radni dan bez ispisa A3 formata, no postoje korisnici koji A3 format ispisuju nekoliko puta godišnje. Dobro promotrite formate dokumenata koje koristite i u kojem obujmu kako biste znali odlučiti u koji segment multifunkcijskog uređaja vam se isplati investirati. Ukoliko niste sigurni u svoju odluku, utoliko se nemojte ustručavati zatražiti savjet ili sugestiju prodajnog osoblja pružatelja usluge.

 

4. Treba li mi multifunkcijski uređaj u boji?
Trend na tržištu je boja, boja i opet boja. Korisnicima je bitno da njihovi interni i izlazni dokumenti izgledaju reprezentativno, da ih predstavljaju u najboljem mogućem svjetlu. Ispis u boji im je bitan radi lakše i preglednije obrade podataka, učenja i sl. ili pak, da bi njihovi projekti zasjali u pravom sjaju. Zamislite, primjerice, projektantski ured bez ispisa u boji.

 

5. Što mi je potrebno od dodatne opreme?
Dodatna oprema funkcionira slično kao i s automobilima. Danas postoji mnoštvo dodatne opreme s kojom možete nadograditi vaš multifunkcijski uređaj, sva ta oprema poskupljuje vaš uređaj no postavlja se pitanje što vam je zapravo potrebno. Prilikom odabira dodatne opreme, bilo da se radi o nekom završnom dorađivaču, primjerice za klamanje ili nekoj drugoj dodatnoj opremi, bitno je da slijedite vodilju da ulažete u dodatke koje ćete uistinu koristiti i koji će dati dodatnu vrijednost vašem timu ili odjelu.