Najčešće zablude o najmu printera – razbijamo mitove

Najčešće zablude o najmu printera – razbijamo mitove

Najčešće zablude o najmu printera – razbijamo mitove


Kod planiranja uredskih resursa, najam printera se nerijetko percipira kao opcija „za kasnije“ – rezervirana za velike sustave, kompleksne procese i visoke troškove. Međutim, praksa pokazuje upravo suprotno. Najam printera danas postaje standardno rješenje u mnogim malim i srednjim poduzećima, a mnoge od odluka koje se temelje na prvim pretpostavkama – nisu nužno točne.

U nastavku donosimo pregled najčešćih zabluda koje susrećemo u razgovorima s korisnicima te pojašnjavamo kako zapravo izgleda suvremeni najam printera.

1. “Najam printera je skuplji od kupnje”


Ovo je najčešća početna dilema. Uspoređuju se trošak kupnje uređaja i mjesečni iznos najma, bez uzimanja u obzir dugoročnih troškova.

Kod kupnje printera trošak ne staje na samom uređaju – tu su potrošni materijal, servis, zamjenski dijelovi, softver za nadzor ispisa i sve što dolazi nakon inicijalne investicije. Kod najma, cijeli paket dolazi po jednoj mjesečnoj cijeni koja uključuje:

  •    uređaj prilagođen potrebama
  •   potrošni materijal (toner)
  •   održavanje i servis
  •  tehničku podršku

Upravo ta predvidivost troškova čini najam troškovno učinkovitijim rješenjem u većini poslovnih okruženja.

2. “Najam je ograničavajući – bolje je imati printer u vlasništvu”


Druga česta zabluda je ideja da vlasništvo nad uređajem daje veću slobodu. No, realnost pokazuje da tvrtke često ostaju “zarobljene” zastarjelim uređajem jer žele “odraditi” svoju investiciju do kraja.

Kod najma, fleksibilnost je upravo prednost – moguće je jednostavno nadograditi ili zamijeniti uređaj kada potrebe poslovanja to zahtijevaju. Nema vezanja uz tehnologiju koja zastarijeva. Servis i podrška su unaprijed dogovoreni, što dodatno štedi vrijeme i resurse.

 

3. “Najam je samo za velike tvrtke”


U praksi, sve više malih i srednjih poduzeća koristi najam printera kako bi optimizirali poslovanje bez velikih početnih ulaganja.

Tvrtke koje imaju tek nekoliko zaposlenika mogu itekako imati koristi od profesionalnog rješenja za ispis – i to bez potrebe za vlastitim IT resursima ili dodatnim troškovima održavanja. Najam omogućava skalabilnost – uređaj se bira prema trenutnim potrebama, a lako se prilagođava rastu poslovanja.

 

4. “Ne mogu birati printer koji želim”


Usluga najma ne znači ograničen izbor. Naprotiv – upravo kroz analizu potreba korisnika biramo rješenje koje najbolje odgovara specifičnom poslovnom okruženju. Od osnovnih crno-bijelih printera do naprednih multifunkcionalnih uređaja – izbor je širok, a preporuka se temelji na stvarnim potrebama.

 

5. “Najam ne uključuje potrošni materijal i servis”


Kvalitetno rješenje najma podrazumijeva kompletnu uslugu: isporuku tonera, redovno i izvanredno održavanje, dijagnostiku, brzu intervenciju u slučaju kvara te kontinuiranu tehničku podršku.

Za korisnika to znači manje brige, manje poziva prema različitim dobavljačima i manji rizik od zastoja u radu.

 

Zaključak


Najam printera nije samo alternativa kupnji – za mnoge tvrtke to je pametnije, jednostavnije i isplativije rješenje. Najamnine se u knjigovodstvu tretiraju kao 100% trošak, a ne kao obaveza ne smanjujete likvidnost i kreditnu sposobnost tvrtke, ne pogoršavate svoj kreditni rejting, nema učešća u financiranju, fleksibilnost, transparentno praćenje troškova kompletna briga o uređaju i potrošnom materijalu briga je Najmodavca.

Ako razmatrate najam printera ili želite provjeriti je li to pravi model za vaše poslovanje, slobodno nam se obratite. Na temelju vaših potreba predložit ćemo rješenje koje odgovara vašem poslovanju.

Kontaktirajte nas za neobvezujuću analizu ispisnih potreba vaše tvrtke.