+385(1)3098 111
+385(1)3098 222

Blog

Slider1
Što je MPS ili Managed Print Service?
Oganj 04.06.2019

MPS ili Managed Print Service, termin je kojeg sve češće čujete u svom poslovnom okruženju. Kompanije oko vas se hvale da su na osnovu MPS-a ostvarile velike uštede, no niste sigurni znate li što je to zapravo i može li to uistinu pomoći i vašem poslovanju? ​ 

Koliko često ste samostalno pokušali otkloniti kvar na nekom printeru, potrošili svoje vrijeme, a na kraju ste ipak zvali servisera i tražili stručnu pomoć? Koliko ste puta trčali u kupovinu jer ste baš prije važne prezentacije ostali bez tonera u vašem multifunkcijskom uređaju? Koliko često ste pokušali izračunati koliki su stvarni troškovi ispisa? Jeste li to svoje vrijeme mogli produktivnije utrošiti? Sigurno jeste.

Ugovaranjem MPS-a ili Managed print service-a, kompletnu brigu oko vaših ispisnih uređaja prebacujete na pružatelja usluge, odnosno MPS partnera. Zadatak MPS partnera je i razvoj strategije ispisa, kopiranja, skeniranja unutar vaše organizacije, ali i razvoj politika za te iste procese koje bi korisniku pomogle ostvariti uštede i optimizirati procese.

Četiri važna koraka svakog MPS projekta:

  1. Procjena trenutnog stanja i procesa; primjerice koliko printera, multifunkcijskih i fotokopirnih uređaja trenutno posjedujte? Koliko dokumenata se ispisuje u organizaciji? Koji je omjer crno bijelog ispisa naspram ispisa u boji? Koliko se skenira? Koliko osoba radi u odjelu i koliko su djelatnici udaljeni od najbližeg ispisnog uređaja? Koji formati papira im zapravo trebaju, gdje skeniraju, u koju svrhu skeniraju i gdje taj isti skenirani dokument pohranjuju? Sve su to pitanja na koja MPS partner i korisnik zajedno trebaju odgovoriti.
  2. Planiranje je korak koji slijedi nakon procijene trenutnog stanja. MPS partner na osnovu dobivenih informacija, iskustva i najbolje prakse izrađuje plan i idejno rješenje za korisnika. Kvalitetni planovi bi svakako trebali sadržavati i predviđene uštede, prijedlog za povećanje produktivnosti i smanjenje štetnog utjecaja na okoliš. Smanjenje štetnog utjecaja na okoliš je jedan segment koji se nikako ne smije izostaviti iz planiranja budućeg idejnog MPS rješenja.
  3. Implementacija opreme i pripadajućih rješenja se vrši nakon izrade finalnog plana koji je usuglašen s krajnjim korisnikom. Kao bitan korak implementacije je svakako i edukacija korisnika, prezentiranje politike ispisa, ali i prezentiranje koristi koje MPS projekt donosi krajnjem korisniku. ​
  4. Optimizacija je zapravo korak koji ne završava. MPS partner treba kontinuirano krajnjem korisniku davati prijedloge kako dodatno optimizirati upotrebu multifunkcijskog uređaja, printera, skenera i ostalih uređaja u floti. Ovdje se od MPS partnera očekuje doza proaktivnosti na način da s krajnjim korisnik također dijeli pozitivne primjere iz prakse i trendove na tržištu. Broj skeniranih dokumenata kod većine organizacija raste iz dana u dan. Primjerice, na koji način korisnici MPS usluge mogu iskoristiti postojeći multifunkcijski uređaj ili skener, poboljšati fluktuaciju dokumenata i dijeljenje informacija unutar organizacije je nešto što zasigurno mogu saznati upravo od svog MPS partnera. ​

Ako se prepoznajete u nekim od opisanih izazova, kontaktirajte nas i izazovite nas da u suradnji s vama zauvijek dobijete bitku s vašim printerima, multifunkcijskim i fotokopirnim uređajima.


Top